تعرفه تبلیغات کانال سایت در آپارات تالار گفتمان سایت
دانلود آهنگ بهنام بانی دانلود آهنگ بهنام بانی
متن آهنگ صد سال بهنام بانی + پخش آنلاین

بد شدی با من رفتی که چی شه
تو نگفتی بری میمونه دلم پیشت
فکر نمیکردم حست عادی شه 
بشه بارون چشام هوای دل ابری شه

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه 
دوسِت دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوسِت دارم آره دوسِت دارم

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه 
دوسِت دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوسِت دارم آره دوسِت دارم

بد شدی با من ، منِ دیوونه 
منی که حالم بی تو داغونه
همه میگفتن پات نمیمونه 
دیدی پات موندم منِ دیوونه

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه 
دوسِت دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوسِت دارم آره دوسِت دارم

صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه 
دوسِت دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه
دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه
دوسِت دارم آره دوسِت دارم

کانال سایت در تلگرام اپلیکیشن اندروید سایت صفحه سایت در اینستاگرام