تعرفه تبلیغات کانال سایت در آپارات تالار گفتمان سایت
تعطیلی روز شنبه 15 فروردین 94 تعطیلی روز شنبه 15 فروردین 94

با توجه به پیروزی در مذاکرات هسته ای لوزان توسط دکتر ظریف و هیئت همراهشان و این شادی که در میان مردم کشور وجود دارد پیش بینی می شود که دولت روز شنبه ۱۵ فروردین ۹۴ را تعطیل کند.

ولی هنوز خبری رسمی مبنی بر تعطیلی ۱۵ فروردین ۹۴ منتشر نشده است به محض انتشار خبر در سایت رمان 98 قرار می دهیم. 

درحال حاضر بطور وسیعی در شبکه های اجتماعی موضوع تعطیلی روز شنبه 15 فروردین پخش شده ولی بطور رسمی چیزی اعلام نگردیده است.

با توجه به سابقه قبلی در دولت روحانی احتمال تعطیلی روز شنبه بعید است.

--------------------------------------------------------------------------------------

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر اسکان فرهنگیان تنها در خانه‌های معلم، اردوگاه‌ها و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان انجام میشود، گفت: تمام مدارس کشور فردا دایر است.

فرشید سیاری مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تمام مدارس کشور فردا دایر است، اظهار داشت: مدارس مجری طرح اسکان نوروزی فرهنگیان از امروز پذیرش نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان ظهر امروز به پایان می‌رسد و میهمانانی که این روزها در استان‌های مختلف حضور دارند، اردوگاه‌ها، خانه‌های معلم و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان پذیرای آنان خواهد بود.

سیاری تصریح کرد: مدارسی که تا امروز مجری طرح اسکان نوروزی فرهنگیان بودند از ظهر امروز با همکاری گروه‌های پشتیبانی برای حضور دانش‌آموزان آماده خواهند شد و این موضوع از اسفند ماه سال گذشته به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شده است؛به این ترتیب هیچ مدرسه‌ای فردا به دلیل طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تعطیل نیست.

وی افزود: خوشبختانه در اجرای طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با هیچ حادثه‌ای مواجه نبودیم و جمع‌بندی آمارها نیز فردا اعلام خواهد شد.

کانال سایت در تلگرام اپلیکیشن اندروید سایت صفحه سایت در اینستاگرام