تعرفه تبلیغات کانال سایت در آپارات تالار گفتمان سایت
دانلود رمان زیبای ورود دختران ممنوع,موبایل و pdf دانلود رمان زیبای ورود دختران ممنوع,موبایل و pdf
  • نام رمان : ورود دختران ممنوع
  • نویسنده : rOya9800
  • صفحات : 188
خلاصه رمان : یه دختر شیطون همراه دوست و خواهر بزرگش، یه شب متوجه ی برادراش میشن که به طرز مشکوکی بیرون میرن پس دخترا هم تصمیم میگیرن اونا رو دنبال کنن تا اینکه…

رمان عاشقانه

رمان

قسمتی از متن رمان : با دهن باز زل زده بودم بهش!! وای خدا… نیشا و ازدواج؟اصلا باورم نمیشه نیشا لبخند به لب همون طور که دستش دور بازوی داماد بود از ماشین عروس اومدن بیرون وهمین که چشمش به من افتاد اون یکی دستشو با نیش باز برام تکون داد!! ای خدا با این که باورم نمیشه و این ازدواج کرده ولی هنوز هم ادم نشده….بیخود نیست که اسمش نیشا هستا!! تند تند میومد طرفم،منم که تو شوک بودمو خشکم زده بود… یه دسته گل با رز های قرمز هم دستش بود و لباس عروسش هم که محشر بود! بهم رسید و منو بغل کرد و ماچ ماچ!!!! صورتمو بوسید فکر کنم جای لباش هم رو صورتم موند!! ولی واقعا عجیب بود،من حتی نمیتونستم صورت داماد رو ببینم… صورتم به شدت سوخت جوری که چسبیدم به سقف!!!! وای خدا،همه ش خواب بود؟؟؟اوف منو باش،گفتم الان نیشی رفت خونه ی بخت،من اینجا تو خونه ترشیدم!!! البته من فقط ۱۸سالمه ها!فکر بد نکنین سرمو تکون دادمو نگاهی به بالا سرم انداختم ببینم چی بوده خورده تو صورتم

دانلود رمان

دانلود رمان جدید

لینک های دانلود :
  • نسخه PDF به صورت کامل [ دانلود ]
  • نسخه جاوا با فرمت Jar - پرنیان [ دانلود ]
  • نسخه آندروید با فرمت Apk [ دانلود ]
  • نسخه جاوا با فرمت Jar - کتابچه [ دانلود ]
  • نسخه ePub برای آیفون و آندروید و ... [ دانلود ]

 

«« اینستاگرام رسمی سایت : Roman98_Com لطفا Follow کنید »»

منبع : نودهشتیا - رمان98

کانال سایت در تلگرام اپلیکیشن اندروید سایت صفحه سایت در اینستاگرام